הופתע לגלות סניף בנק שנשכח פתוח, הסתובב בו בחופשיות והפך לכוכב מקומי

    ישראל פריי No Comments on הופתע לגלות סניף בנק שנשכח פתוח, הסתובב בו בחופשיות והפך לכוכב מקומי
    12:16
    16.05.24
    מוטי הלפרין No Comments on לוין תקף: "הכל הפוך"; ישיבה סוערת בוועדת השרים על חוק הגיוס

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ריי לופז, תושב מסה אריזונה שבארה"ב, יצא מביתו ליום קניות ו'סידורים' שגרתי. לרגע שכח האיש כי מדובר ביום ראשון, יום החופש בארה"ב, בו הבנקים סגורים, ועשה את דרכו לסניף הבנק שלו 'וולס פרגו', במרכז העסקים של העיר.

    אך הגיע מר לופז לבנק, והוא חש כי משהו אינו כשורה. הוא נכנס לסניף המרווח והמואר, אך בניגוד לתורים אליהם הוא רגיל, המקום היה שומם לחלוטין. הוא פנה כה וכה, ניסה את כוחו בצעקות, אך לא היה במקום איש.

    רגעים ספורים לקחו לו להיזכר כי מדובר בגלל ביום חופש, והוא מסתובב לו באופן חופשי בסניף בנק שנשאר פתוח. למותר לציין כמה אפשרויות של התעשרות מהירה ואסורה עמדו בפני האיש שעמד לרשותו בנק שלם על כל ציודו ותכולתו.

    בשלב הזה החליט ריי להתקשר למוקד הבנק, ולידע אותם על הסניף הפתוח. המשטרה שהקדימה את אנשי הסניף, בדקה בהשתוממות את השטח, ושילחה את ריי לדרכו והמשיכה לחפש את מפתחות הסניף.

    התקשורת המקומית עטה על הסיפור בעניין רב, הבחור ההגון נהפך למרואיין מבוקש, דבר שאילץ את הבנק להודות ב'פאשלה' ולספק הסברים: "וולס פרגו בוחנת את הנסיבות הקשורות למקרה. פרטיות הלקוחות וביטחון חשבונות הלקוחות הם בראש סדר העדיפויות שלנו ואנחנו יכולים להבטיח שכל המידע הקשור ללקוחות היה מאובטח ובשום מידה לא היה סיכון למידע המסווג ולא היתה גישה אליו. אנחנו מעריכים את זה שהלקוח נקט יוזמה וצלצל אלינו מיד. יצרנו עמו קשר והודינו לו".



    0 תגובות